Jag har haft min 2,5-åring i snart 3 månader nu och tränat mycket NH, och hon litar på mig väldigt bra trots den korta tiden, men vi har ett problem och det är att hon väldigt lätt blir nervös om man ex. är ute och tränar, så är hon ofta väldigt nervös och tycker allt är läskigt och det blockerar som träningen, hon blir helt ofokuserad och går inte att göra nästan något med henne.
Men då hon är lugn är hon helt underbar och gör allt jag ber om, inga som helst problem.
Och jo jag vet det är en 2-åring och jag har bara haft henne en kort tid.
Det skulle vara underbart att få lite tips om hur jag ska lugna henne och hur jag kan leda henne ur "blockeringen".
För övrigt så har jag väldigt stora hopp om henne, jag tror verkligen att hon kan bli något, då hon har den där stora viljan och är så otroligt lättlärd.
Tacksam för svar!
Men då hon är lugn är hon helt underbar och gör allt jag ber om, inga som helst problem.
Och jo jag vet det är en 2-åring och jag har bara haft henne en kort tid.
Det skulle vara underbart att få lite tips om hur jag ska lugna henne och hur jag kan leda henne ur "blockeringen".
För övrigt så har jag väldigt stora hopp om henne, jag tror verkligen att hon kan bli något, då hon har den där stora viljan och är så otroligt lättlärd.
Tacksam för svar!