Naturbruk - Hästhållning i Rättvik?

F

Faline89

Någon som ska söka/har sökt dit till hösten? Skulle jätte gärna snacka med någon som ska det :) :rofl:

Sv: Naturbruk - Hästhållning i Rättvik?

Hej!
Vet dueller känner du nån som går där:eek:
Om så skulle ja jätte gärna vilja veta mer om FIla som tillhör rättviks naturbruksgymnasie... hur han ahr de osv.
svara gärna

/sara

Hejsan! Jag har gått i rättvik, en väldigt kort tid dock. Skolan, elevhemmet, lärarna allt var super bra! Utbildningarna är genomtänkta och jätte bra. Det är verkligen en bra skola! JAg bytte pga att rättvik var för långt hemifrån mej, jag längtade efetr kompisar och allt möjligt. Men det finns dagar som jag ångrara mej =) Jag tycker verkligen du ska gå rättvik och jag hoppas det blir bra!!

Lycka till stina

Jag trivs superbra i rättvik. Kan det vara stina som gick i min klass kanske? vilken klass tillhörde du?

Jag trivs superbra i rättvik. Kan det vara stina som gick i min klass kanske? vilken klass tillhörde du?

Jag har gått i R-vik. :) Ni som går där nu, har ni Anita nått??? *Saknar*

hejsan, jag har också gått i rättvik och de va dom tre bästa åren i mitt liv, ångrar det inte alls.

träffade även min underbara älskade pojkvän där=)

hoppas du kommer få de jätte bra i Rättvik

mvh.

Jag går sista året just nu på Rättvik och jag gillar vekligen den skolan. Vi har jättekul där och hästarna och lärare är bra. JAg självklart Anita som ridlärare, hon är så rolig. Men om du har några frågor så kan jag svara om du vill:)

måste få fråga nu när det dök upp en rättviks-tråd. Är det så att ni har en liten pålle som heter Czilag hos er??

hejsan, jag har också gått i rättvik och de va dom tre bästa åren i mitt liv, ångrar det inte alls.

träffade även min underbara älskade pojkvän där=)

hoppas du kommer få de jätte bra i Rättvik

mvh.

När gick du där?

Ännu en till som gått där, gick i klass nph01. Fick ut mkt av de åren även om jag inte jobbar med hästar nu. Bra o varierande lektioner samt bra lärare. Red också för Anita men även haft henne när jag red i Leksand för några år sedan. En tant med mkt humor, trevlig osv men humör kan hon ha ibland också=) Favoriten i stallet var Frisco, fin o go häst.

Ja csillag är kvar. Och så har vi fått in några nya pållar. Nu snart ska vi treor ha en uppvisning för alla hästklasser och lärare och vi tränar för fullt under veckan. Anita hon får en alltid att skratta, hon är så himla trevlig:)

Csillag är kvar och hon är underbar :D Jag tycker om henne väldigt mycket :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 406
Skola & Jobb Vi funderar på att flytta och det behövs då såklart jobb på nya stället. Det söks nu folk för en fast tjänst på 77% som jag har stor...
Svar
6
· Visningar
436
R
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu är det höst! Kanske inte egentligen men skolan har börjat idag så då räknas det som höst tycker jag! Så dethär kommer vara min höst...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
11 042
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
1 160
Senast: valy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama