H

Hida

Jag har jätte svårt att bestämma mig för vad jag ska välja för linje.. Och nu undrar jag fall om det finns någon häst linje med natur-inriktning i uppsala. För om man nu kanske skulle tröttna på hästar( fast inte så troligt.. :angel:) så har man ju ändå natur.. om det är som man typ har gått som en vanlig natur linje?

Jag vet inte hur det är just i Uppsala. Men på de naturbruksgynasium häromkring kan man läsa naturbruk med NV-kompetens. Så man får den behörighet man behöver

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är en tjej som ska börja gymnasiet till hösten. Jag har sökt in till hästskötar linjen i första hand och djursjukvård i andra hand...
Svar
14
· Visningar
1 147
Senast: Cambrie
·
Hästmänniskan Jag har ett dilemma som jag kanske kan bli klokare av med hjälp av er. Drömmen är en egen liten gård med välplanerad lösdrift. För att... 2
Svar
30
· Visningar
2 769
Senast: ako
·
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 318
Senast: Äpplet.
·
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 356
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10