sita

Trådstartare
Vilken radiokanal lyssnar du helst på via nätet?
Jag har fastnat på RIXfm och lugna favoriter men är nyfiken på andra braiga stationer. Kom med dina egna favoriter och gärna vilka man ska undvika att lägga tid på.

//Sita
 
Sv: Nätradio

sita skrev:
Vilken radiokanal lyssnar du helst på via nätet?
Jag har fastnat på RIXfm och lugna favoriter men är nyfiken på andra braiga stationer. Kom med dina egna favoriter och gärna vilka man ska undvika att lägga tid på.

//Sita

Min absoluta favorit är Vibes46, de spelar lite mer reggae, hiphop, dancehall m.m. som inte ligger på listorna. En skön omväxling mot de kommersiella kanalerna.

//Pelle
 
Sv: Nätradio

rockklassiker gillar jag... kanske inte förvånandsvärt...
 
Sv: Nätradio

Jag lyssnar ofta på P1:s program via nätet. De har många bra pratprogram, men även en hel del som jag inte är intresserad av. Genom att lyssna på nätet slipper man passa sändningstider och kan lättare välja bort det man inte vill höra.
 
Sv: Nätradio

Rix FM --- Främst MorronZoo
Mixmegapol --- Främst Äntligen morgon
Studio 107,5


Slår annars i gång WinAmp:en och letar på nåt kul under Shoutcast Radio.

DigitallyImported
Sky.fm
SmoothJazz.com
.977

..... har flera bra stationer och inriktningar....

T ex:
----------
Dagens hits
70-80-tals musik
Jazz
Classic Rock
Trance
Deep House
EuroDance

Alltid hittar man väl något på nätet som motsvarar humöret för stunden.
 
Sv: Nätradio

somafm.com är bra tycker jag.
Reklamfri underground/alternative webradio som sänds från en källare i San Francisco. De har en del olika radiokanaler man kan lyssna på, men jag gillar mest deras "Secret Agent" station.
 
Sv: Nätradio

Bandit rock! :love:

Utländska är väl en som heter pop rock radio eller något, amerikansk kanal.
 
Sv: Nätradio

:bow: Tackar för tipsen:bow:
Nu har jag lite att välja mellan när jag sitter och pluggar.

//Sita
 
Sv: Nätradio

minns gamla radio.se det är därifrån jag fick mitt alias.
tjattade en del med programledarna på morgnarna när man kom till jobbet, var typ jag och någon till som gjorde det och tjatet om rock och att jag ändå gjorde det snyggt fick dem att börja kalla mig rockriddarn.
 
Sv: Nätradio

Saknar också Radio.se även om jag inte lade tid på att chatta..... Men den gick dagarna i ända på jobbet....
 
Sv: Nätradio

undrar vad sabinje gör nuförtiden? bortsett från att vara med i JM reklamen.
 
Sv: Nätradio

Digitally imported Eurodance.

Finest imported CHEEESE on the net.
harddance kanalen och playdio är rätt bra också, förutom playdios envishet med att spela massa överdiskantade skitlåtar ^^
 

Liknande trådar

Mat Hallå alla Malmökännare! Var kan en äta en god middag tidigt på kvällen, någorlunda nära stationen? Gärna något lugnt ställe, ska...
Svar
2
· Visningar
384
Senast: Kaching
·
Relationer Hej! Undrar om någon här varit i liknande sits och som kan dela med sig av sina erfarenheter. Jag har träffat min kille snart ett år, i...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
6 588
Senast: cewe
·
Kläder & Bli fin Vet finns många här inne som bra hitta kläder. Så nu ber jag er om hjälp! Jag blev av med en favorit tröja tidigare idag, dock beställt...
Svar
10
· Visningar
977
Senast: Enya
·
Relationer Jag undrar hur det ser ut hos andra familjer under middagen. Jag har två typer av middagar jag undrar över. 1. middag med mina...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 304
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Bildtråden
  • Allt känns hopplöst…
  • Födda 2022

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp