Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om de säger det har de nog inte förstått vad NATO är och hur det fungerar i praktiken.Första glädjande beskedet i NATO-frågan, utrikesminister Tobias Billström säger nu att vi inte skall tillåta att kärnvapen lagras på svensk mark. Hoppas verkligen regeringen kan hålla det löftet i alla fall.
Turkiet bygger på systemet "en man, en röst", där mannen är Erdogan.Suck, blir nervös över hur mycket mer vi kommer behöva kräla för Turkiet efter gårdagens explosion. Tycker också att det är obehagligt att de ströp tillgången till sociala medier efter det hela, känns väldigt auktoritärt.
Jag känner mig skeptisk till att det ens är PKK som ligger bakom, det är liksom för bra läge för Erdogan. Precis i anslutning till när vi förväntas kräla, som sagt, men också ganska nära inpå nästa "val" i Turkiet.Turkiet bygger på systemet "en man, en röst", där mannen är Erdogan.
Ja, jag tycker det känns lite väl regisserat alltihopa. Jag har svårt att tro att det gått till som det påstås.Jag känner mig skeptisk till att det ens är PKK som ligger bakom, det är liksom för bra läge för Erdogan. Precis i anslutning till när vi förväntas kräla, som sagt, men också ganska nära inpå nästa "val" i Turkiet.
Och hela grejen att kvinnan sågs springa iväg med en ros i handen till och med, som gjort för att kunna identifieras etc.Ja, jag tycker det känns lite väl regisserat alltihopa. Jag har svårt att tro att det gått till som det påstås.
Hur mycket du än skulle vilja, så är det aldrig syftet med att ha diplomatiska kontakter med andra länder.Jag hoppas på att svenska ambassadören svarar något i stil med "Dra åt helvete".
https://www.svt.se/nyheter/utrikes/turkiet-kallar-upp-sveriges-ambassador
Det finns ju sätt att be folk dra åt helvete som inte inbegriper de orden och som är fullständigt okej ur en diplomatisk synpunkt.Hur mycket du än skulle vilja, så är det aldrig syftet med att ha diplomatiska kontakter med andra länder.
Ja.Det finns ju sätt att be folk dra åt helvete som inte inbegriper de orden och som är fullständigt okej ur en diplomatisk synpunkt.
Det är ju så Turkiet beter sig, så varför ska inte vi svara med samma mynt.Hur mycket du än skulle vilja, så är det aldrig syftet med att ha diplomatiska kontakter med andra länder.
Så vad var då poängen med ditt inlägg. Rent krasst ska Sverige be Turkiet dra åt helvete då de försöker lägga sig i vårt styrelseskick och vårt rättssystem.
Diplomatiskt sätt vore det smakfullt om Sverige vore den vuxne i rummet.Det är ju så Turkiet beter sig, så varför ska inte vi svara med samma mynt.
Exakt vad skulle Sverige vinna på att be Turkiet dra åt helvete?Så vad var då poängen med ditt inlägg. Rent krasst ska Sverige be Turkiet dra åt helvete då de försöker lägga sig i vårt styrelseskick och vårt rättssystem.
Är det så smakfullt att ge efter för odemokratiska idioter?Diplomatiskt sätt vore det smakfullt om Sverige vore den vuxne i rummet.