nationals novicedagen

shainiecat

Trådstartare
Sitter och funderar om jag ska våga mig iväg till nationals och testa på lite under novicedagen.. Har hört talas om att det ska gå att få dygnsbox för de som endast tävlar en dag men hittar inget på sqha.com..
ser i proppen att det ska finnas vidare info på FB.. Kan det måhända vara där man kan läsa sig till detta?

Är en envis människa som VÄGRAR skaffa facebook men jag undrar om jag kanske måste det ändå för att inte missa information..
Eller om någon vänlig själ som har kan berätta för mig så slipper jag undan ett tag till?? ;)

Sv: nationals novicedagen

jag har svårt att hitta SQHAs facebooksida. SwissQHA SaskatchewanQHA och en massa arabiska saker kommer upp när jag söker....

Det verkar vara den, men hur sparar jag den så jag hittar tillbaks igen?

Såg i proppen att det ska gå att söka på "SQHAs aktuella information", men det ger inga resultat när jag provar

*kl*

Jag ställer mig frågan: Varför bara 1 APHA-domare? Både jag och andra i min bekantskap hade tänkt att åka till Axevalla med våra paintar nu när SM blev inställt, men det är ju oförsvarbart dyrt när det bara är en endomarsshow... Suck!

ok.. misstänkte nästan det..
Står ju faktiskt ett telefonnummer också så jag kanske ska utnyttja det.. :)

Här är en till Facebookvägrare! :D
Tycker inte om när all info går enbart via Facebook.. Man missar en massa, men jag tänker inte ge efter! :D

haha så jag är inte ensam alltså..
de kanske är dumt att vägra med tanke på att det bara är en själv det drabbar..

Icke! Jag är principfast i den frågan (ren jävla tjurighet :p).
Funderar visserligen på att ge efter för trycket och bli en i mängden..

Tro mig man kan bli en i mängden utan att vara en i mängden...om du skaffar FB hojta så slänger jag över en request så får du se...;)

Jag lovar, när jag har gått över till den andra sidan hör jag av mig!

Join the dark side, we got cookies! eller hur var det nu herr Vader sa? :p

Liknande trådar

Relationer Gammal användare med nytt nick på grund av känsligt ämne och jag MÅSTE få ventilera och höra utomståendes perspektiv. Jag insåg tidigt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
19 550
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
30 025
Senast: EmmaW
·
Hundavel & Ras Skulle någon vänlig själ kunna förklara för mig vad skillnaden mellan en vit schäfer och en vit herdehund är? Jag har försökt att googla...
8 9 10
Svar
180
· Visningar
18 652
Senast: mandalaki
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
5 004

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka