S

SessCa

Nu ska jag försöka höra mig för om pojkvännens Nätagg utan nån som helst feebback.

Han nätagg har tydligen prakat sönder på ett lan som han är på nu.
Datorn är ju inte sprillans ny direkt..
Saken är den.
Att han var iväg och hämntade ett nytt nätagg, som inte passade. :confused:


Men vad är det egentligen för nätagg som inte passar i en dator?
Jag tror det är en Dell han har (host host).
Har dell något "special" nätagg eller?

För så mycket dator jag har bygt har jag aldrig stött på det här problemet. :crazy:
 
Sv: Nätagg!

Bästa är väl att kolla med Dell?
Dom borde ju ha kolla på sina egna datorer...
 
Sv: Nätagg!

Inte helt ovanligt med märkesdatorer. Därför jag har svårt att vänja mig vid dem.
Är kontakten också annorlunda? Tänkte annars kan du väll byta hela lådan. Brukar inte va så stor prisskillnad på en hel låda (av billigare sort) och ett nättag.

Har för mig det var Packard Bell som ändrade på sladdarnas position i kontakten så man brände hela nättaget när man koppla i det.
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Nätagg!

Vi löste det endå. :cool:
Vet inte vad det var vi gjode, men brorsan slet och fixade lite i kablarna..
Så nu kan han använda ett vanligt nätagg från en av mina burkar.
 

Liknande trådar

Utrustning Som så många andra sitter jag också fast i sadeldjungeln. Jag fick hem min häst (12 år, valack, 168 hög, 75% Trakehener 25% Eng...
Svar
5
· Visningar
1 934
Senast: ameo
·
Relationer Jag ska försöka göra historien så kort som möjlig. Det är såhär va. Jag har, efter ett flertal dåliga och olyckliga förhållanden...
2
Svar
29
· Visningar
3 764
Senast: cirkus
·
Relationer Mina tankar och känslor är ett enda stort kaos och jag fungerar inte normalt i dagsläget. Jag behöver input, råd och pepp ifrån er kära...
2
Svar
32
· Visningar
9 230
Senast: lilstar
·
Övr. Hund Nu börjar jag bli desperat här.... Det är så att jag och hunden, whippet på 11mån, flyttade in hos min mamma och mina 2 småsyskon för...
2 3
Svar
42
· Visningar
7 324
Senast: pumah
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp