"nät-ingrepp" på balkongen

KisseNova

Trådstartare
Vet någon om man får lov att sätta upp nät på balkongen utan hyresvärdens tillåtelse, om man inte något sätt skadar balkongens nuvarande skick?

Iofs tror jag att han godkänner mitt lilla nätingrepp, då det kommer vara lätt att ta bort vid en ev flytt samt lämnar inga ingrepp nånstans.

Sv: "nät-ingrepp" på balkongen

Man kan ju höra sig för med värden först, bara att säga att du inte kommer göra åverkan på varken balkong eller husfasad. vissa värdar har tydligen synpunkter på att ett nät förfular en fasad...

Sv: "nät-ingrepp" på balkongen

Har fått tillåtelse att sätta upp nät på balkongen så det kommer ske inom kort tid, så inte katterna får för sig att hoppa ut då min balkong alltid står öppen när vi är hemma.

Liknande trådar

Hundhälsa Jag har en liten tik som har haft ett helt gäng juvertumörer. Hon är opererad 3 gånger för det, hon blir väldigt påverkad av dessa...
2
Svar
28
· Visningar
2 838
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 170
Senast: lizzie
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 659
Juridik & Ekonomi Min hyresvärd (Poseidon) har renoverat alla förråd i källaren. Flyttfirman som de anlitade för att packa och magasinera allt har orsakat...
Svar
19
· Visningar
1 816
Senast: lindaf
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Stora shoppingtråden III