Nästa vecka åker hon!

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare HappyBitch
  • Startdatum Startdatum
H

HappyBitch

Hej på er!
Nästa vecka ska jag köra iväg mitt vbl.sto för betäckning! *pirrigt* Ska i alla fall bli så roligt! Första "egna" fölet! :bump:

Oh ja, visst är det spännande.
Min är beräknad att föla om 2 veckor, första för både henne o mig. Snacka om pirrigt. :D ;) :love:

Lycka till med din.
Vem ska du betäcka med?

Kul! :)

Jag vill köra iväg mitt halvblodssto i helgen, men jag får inte tag på hingsthållaren :confused: Har haft kontakt när jag bokade, men nu svara ingen...

Nä men va kul, mitt sto väntar också föl efter Simsalabim, om ca 1 vecka enligt beräkning.

Men oj vad roligt. :)

Då måste ju ditt o mitt sto varit där typ samtidigt på betäckning. För min väntar ju om 2 veckor.
Vad har du för sto?

Då får vi se till o hålla kontakten o uppdatera varann om våra Simson avkommor. ;)

JAg har ett lettiskt halvblod, helt underbar :love:! Nu bara väntar man och hoppas, hoppas, hoppas på ett litet skäckföl, det gör inget om det inte blir en skäck, men lite tecken vore ju kul iallafall!
Mitt sto är mörkbrun med ganska mycket tecken, och det är första gången både för henne och mig, det ska bli väldigt spännande!
Lovar att rapportera om fölisen bestämmer sig för att "dimpa ner"!

Liknande trådar

Fritid Nästa vecka reser jag och min lille hund till Österlen. Vi bor i Vik. Ge mig tips om vad vi ska hitta på?
Svar
8
· Visningar
368
Senast: BornAgain
·
Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 447
Hundavel & Ras Hej! Någon här som har gråhund eller erfarenhet? Vi står just nu på kö på en kull som ev föds i januari om de tog sig. 2a plats på en...
Svar
9
· Visningar
986
Senast: _Taggis_
·
Hästvård Hej! För tre veckor sedan tappade min häst en sko under en ridtur, hon har ganska kass hovkvalite.. hovslagaren kom dagen efter och...
Svar
6
· Visningar
749
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • Barn som inte sover
  • Baka matbröd - enklare än du tror!

Hund, Katt, Andra Djur