Med förra jobbet hade jag ca 40 min körtid och då fungerade det ju.
Precis.Du kör för korta sträckor, som flera beskrivit för dig här. De billigaste åtgärden (bränsle, nytt batteri etc) är att cykla (hälsofördelar: motion, friskluft) istället.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Med förra jobbet hade jag ca 40 min körtid och då fungerade det ju.
Beror på bil. Dyrt batteri och in på verkstaden för det var också ett måste. Runt 2500 gick det på totalt på förra bilen.Balbatteri tillhör heller inte det dyraste att byta. Köp ett nytt och sätt det gamla på laddning och ha som reserv. Nåt laddat batteri kan vara bra att ha som reserv.
Tycker att det är konstigt att inte verkstan sålde på mig ett nytt batteri egentligen?
Bilen är ju från 2011 så det vore väl rimligt att byta battriet egentligen. Jag ska byta batteri vid nästa service.
Jag hade inte bytt ett batteri på en sex år gammal bil, bara för att den är sex år gammal. På samma sätt hade jag inte bytt vindruta på en sex år gammal bil, bara för att den är sex år gammal.Tycker att det är konstigt att inte verkstan sålde på mig ett nytt batteri egentligen?
Bilen är ju från 2011 så det vore väl rimligt att byta battriet egentligen. Jag ska byta batteri vid nästa service.