DL 1 21:00
19.05
hemlig röstar på LenaH
20.31
Habina röstar på hemlig
20.41 LenaH röstar på Bsf
20.47 Snurrfian röstar på quarter4ever
20.48 cirkus röstar på Habina
20.49 quarter4ever röstar på Habina
20.49
Derring-Do röstar på cirkus
20.53 Gabby_Ossi röstar på Blacksmithfarm
20.53 Blacksmithfarm röstar på Habina
20.57
Theodor röstar på Habina
20.57 Fio röstar på Habina
20.57 Mirtai röstar på Q
20.59 Myrten röstar på Habina
så lite i linje med Snurrfians tanke att det kan dölja sig någon/ några alibiröster på Habina så funderar jag nog mest på de som kommer i slutet ur det perspektivet
Myrten kanske alla mest? som lägger sista rösten när det redan är klart att Habina ska åka?
Fio som kommer in med andan i halsen och knappt hinner med att rösta? Kanske fått snabbt råd i lyan att lägga en röst på en kollega ?
Med tanke på att Habina ville få mig och BSF misstänkta för vår kommentar om Fio, så kanske det rentav var ett försvar av en ond kollega dessutom.... hm?
Theodor måste läsa igenom dennes sammanfattning igen, men fick nog uppfattningen att hon ( du är en hon trots namnet väl ? Annars ber jag om ursäkt
) först ville skriva habinas kommentar som något positivt för att sedan ändra sig och rösta på henne ändå? hm
BSF tycker jag är förståeligt att hon lägger sin röst på Habina i det läget, hon var också ganska misstänkt av många under kvällen så fattar att hon vill lägga en röst där
Jag själv () lägger en andra röst baserat på mina misstankar under kvällen Jag hade inte sett cirkus röst innan men även om jag hade gjort det hade jag röstat på Habina
cirkus först att rösta på Habina. Tja- Det KAN ha varit en tidig alibiröst, jag utesluter inget när det gäller cirkus
edit fixade så att några rader som hamnat på Theodor kom till Fio istället, där de skulle varit