Narnia - Häxan och Lejonet (ULVLEK)

Eller så är du ond - trots allt. Eller DD eller BSF:mad:.
Hm just nu är den enda jag är helt säker på mig själv, men jag lutar åt att DD är i toppen på min lista. Men jag får inte ihop det i en sak då, jag tycker att jag borde ha blivit käk för länge sedan i så fall helt enkelt men det kanske är så de lurat mig?
Så jag är supernojig över dig och BSF dessutom....
 
Ni har väl en egen lya! Håll er där!:devil:

För övrigt har jag planerat bästa OT-röstmotiveringen ever för din del: "Myrten röstar på Habina, för hon har bytt avatar från en fjording till en icke-fjording och det måste ju betyda att hon är ulv!"

Man blir sjukt förvirrad! Jag tror hela tiden att hon är Maja_Kandi O_o
 
Hm just nu är den enda jag är helt säker på mig själv, men jag lutar åt att DD är i toppen på min lista. Men jag får inte ihop det i en sak då, jag tycker att jag borde ha blivit käk för länge sedan i så fall helt enkelt men det kanske är så de lurat mig?
Så jag är supernojig över dig och BSF dessutom....
Join the club! Jag har nojat över er alla länge.

Jag skulle verkligen vilja veta om den där jäkla ängeln är kvar på goda sidan! Det skulle underlätta, men jag tycker att det är vågat att välja bort käk en natt i nuläget. Samtidigt får jag för mig att lyan bara leker.
 
Om övriga är med på att fortsätta köra så är jag vaken ett par timmar till.

Ok, i och med att vi är så få kvar vill jag ha alla med och det spelar ju ingen roll att bara ta Natt-DL ikväll om vi inte kan fortsätta med ett till DL.

Jag är fortfarande hemma, vaknade precis, eftersom jag var iväg i eftermiddags sov jag lite till.
Men jag åker om sisådär 45-50min - så det går för mig om du kan ha Natt-DL 22:00 och nästa dag DL 22:15-ish (eller ja... senare går ju, då får jag rösta och åka innan DL...) men det blir ju ganska tight...
 
Så, för övrigt trodde och hoppades jag att fio var ond - jag trodde faktiskt inte att hon var bybo, hade en annan roll på henne - så jag får lägga om mitt pussel en del...
 
Alltså, egentligen känner jag för att ge upp, för bevisligen är jag grundlurad av någon, och det känns som jag riskerar att bli lynchad imorgon vad jag än skriver, men jag ska göra ett sista försök att samla tankarna och få rätsida på något. Men jag skulle framför allt vilja ha input från @hemlig -Vad tror du tex. om möjligheten att ulvarna skippat ett käk för att inte avslöja att ängeln omvandlats, tror du det är sannolikt? Du är nämligen den enda som jag nästan vågar tro på just nu.
 
Jag tror inte att lyan har ansett sig ha råd att skippa käk, men säker kan man iof aldrig vara. Frånvaron av bekräftning gör dock att jag undrar om inte spionen är omvandlad?
 
Jag som tänker och skriver lite långsammare än de rutinerade rävarna tycker det är lite tight med bara en kvart mellan natt- och dagDL, men å andra sidan vill jag mest ha slut på leken nu, så gör som ni vill
 
Ni har väl en egen lya! Håll er där!:devil:

För övrigt har jag planerat bästa OT-röstmotiveringen ever för din del: "Myrten röstar på Habina, för hon har bytt avatar från en fjording till en icke-fjording och det måste ju betyda att hon är ulv!"

:cry: Men hon är ju jättesöt! Min första ponny! :love:
 
Jag är ledsen, men jag orkar inte ladda för DL 22.15. Natt-DL kl 22 går bra. Med lite tur (känns så:D) blir jag käkad och då kan ni ju köra DL. Sorry!

Ok! Vi kör Natt-DL iaf och så får folk gärna skriva en lista på vilka tider det fungerar med DL imorgon så kan vi ta det så fort som möjligt. :)
 

Liknande trådar

Tjatter En gång för länge sedan (så länge sedan att du inte var född, och kanske inte heller dina föräldrar) var det 4 barn som på grund av...
39 40 41
Svar
804
· Visningar
18 262
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp