Narnia - Häxan och Lejonet (ULVLEK)

DL 6 21:00
17:15 fio röstar på Myrten
18:25 Blacksmithfarm röstar på fio
20:15 hemlig röstar på fio

Myrten 1
fio 2
 
Jag hittar inget annat som tyder på någons ondhet i detta läget utan det är fio som sticker ut, tog hon en rövare och satsade allt på att få ut en troligen god Myrten?
Det kändes också lite uppgiven ulv över den kommentaren hon la där hon skojade om att hon kunde blivit omvandlad utan att veta om det :D

quarter4ever röstar på fio
Jag tror att hon kan vara den omvandlade som nu gör allt för att få ut den som de flesta andra håller som troligt god
 
DL 6 21:00
17:15 fio röstar på Myrten
18:25 Blacksmithfarm röstar på fio
20:15 hemlig röstar på fio
21.21 quarter4ever röstar på fio

Myrten 1
fio 3
 
Om det inte plötsligt händer något världsomväldande så är fios plötsliga attack på Myrten helt klart det skummaste som hänt idag i mina ögon. Så jag tänkte rösta nu.
Derring-Do röstar på fio
 
Myrten röstar på fio

Jag har en karta över hur jag tror att rollerna är fördelade och vilka som har dem + vilka roller som bör vara kvar på goda sidan. Fio hamnar utanför kartan + att jag reagerade en del på henne igår. Dessutom tycker jag att rösten på mig och argumentationen runt den är skum.

(Och nu hoppas jag vid ulvspelsguden att fio är den omvandlade spelaren!)
 
DL 6 21:00
[...]
21.21 quarter4ever röstar på fio
[...]

Men nu blev ju Q skum! Försöker du ogiltigförklara din röst i förväg genom att hävda att den var efter DL, Q?:rofl::rofl::rofl::p

DL 6 21:00
17:15 fio röstar på Myrten
18:25 Blacksmithfarm röstar på fio
20:15 hemlig röstar på fio
20:21 quarter4ever röstar på fio
20:28 Derring-do röstar på fio
20:31 Myrten röstar på fio


Myrten 1
fio 5
 
DL 6 21:00
17:15 fio röstar på Myrten
18:25 Blacksmithfarm röstar på fio
20:15 hemlig röstar på fio
21.21 quarter4ever röstar på fio

21.28 Derring-Do röstar på fio
21.31 Myrten röstar på fio



Myrten 1
fio 5
 
n
Men nu blev ju Q skum! Försöker du ogiltigförklara din röst i förväg genom att hävda att den var efter DL, Q?:rofl::rofl::rofl::p

DL 6 21:00
17:15 fio röstar på Myrten
18:25 Blacksmithfarm röstar på fio
20:15 hemlig röstar på fio
20:21 quarter4ever röstar på fio
20:28 Derring-do röstar på fio
20:31 Myrten röstar på fio


Myrten 1
fio 5
nej men fan då fel timme jag får ändra :rofl:
 
DL 6 21:00
17:15 fio röstar på Myrten
18:25 Blacksmithfarm röstar på fio
20:15 hemlig röstar på fio
20.21 quarter4ever röstar på fio

20.28 Derring-Do röstar på fio
20.31 Myrten röstar på fio



Myrten 1
fio 5


nu blev det rätt tror jag:angel:
 
Myrten röstar på fio

Jag har en karta över hur jag tror att rollerna är fördelade och vilka som har dem + vilka roller som bör vara kvar på goda sidan. Fio hamnar utanför kartan + att jag reagerade en del på henne igår. Dessutom tycker jag att rösten på mig och argumentationen runt den är skum.

(Och nu hoppas jag vid ulvspelsguden att fio är den omvandlade spelaren!)

Jadu Myrten tyvärr kommer jag göra dig grymt besviken ;)
 
Jadu Myrten tyvärr kommer jag göra dig grymt besviken ;)
Ok, men om du är god och min röst på dig därmed gör mig "grymt besviken" - då kan du väl inte tro att jag är ond? Om du är god och jag blir grymt besviken över att du ryker, då måste jag ju vara god. Men ändå röstar du på mig?

Om du är god kommer jag att tycka att det är jobbigt, för jag vill att den här leken ska ta slut nu.
 
Ok, men om du är god och min röst på dig därmed gör mig "grymt besviken" - då kan du väl inte tro att jag är ond? Om du är god och jag blir grymt besviken över att du ryker, då måste jag ju vara god. Men ändå röstar du på mig?

Om du är god kommer jag att tycka att det är jobbigt, för jag vill att den här leken ska ta slut nu.

:up:
 
Jag har förklarat tusen ggr redan och ingen verkar ha någon större koll på vem som är ulven, så jag hoppas det kommer klarna lite nu!
 

Liknande trådar

Tjatter En gång för länge sedan (så länge sedan att du inte var född, och kanske inte heller dina föräldrar) var det 4 barn som på grund av...
39 40 41
Svar
804
· Visningar
18 263
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp