Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tycker själv att det är jättesvårt!! Dessutom när jag täckar på morgonen och är borta på jobbet hela dagen så kan det bli jättefint = svettig häst!
Det beror lite på vädret men tidigast i mitten på oktober åker regntäcket på. I november december åker vintertäcket på om det satt igång med minusgrader och hela den där biten.
Nu har min vindskydd i hagen som han kan gå in i när han vill också.
Men jag börjar med täcken tidigast i mitten/slutet på oktober.
Vad alla verkar kolla temperaturen.
Man märker väl om hästarna fryser.
Mina får täcken när dom fryser, om jag klipper får dom såklart täcke också, men jag håller inte på och byter täcken hit och dit och tar ett med 100g mer fyllning för att sen byta till ett med 300g mer fyllning osv.. herregud.
Jag vet inte ens hur många gram mina täcken är fodrade med, men jag vet att det är vintertäcken och regntäcken.
Vad alla verkar kolla temperaturen.
Man märker väl om hästarna fryser.
Mina får täcken när dom fryser, om jag klipper får dom såklart täcke också, men jag håller inte på och byter täcken hit och dit och tar ett med 100g mer fyllning för att sen byta till ett med 300g mer fyllning osv.. herregud.
Jag vet inte ens hur många gram mina täcken är fodrade med, men jag vet att det är vintertäcken och regntäcken.