Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
På vissa sker det inte alls. Beror ju på hur mycket det ska stå upp? Vad är det för ras och hur mycket ligger det? Helt, eller bara lite?När kan man räkna med att öronen, vad heter det , är klara? På min 13 veckors har ena örat ställt sig men det andra hänger fortfarande.
Staffe! Ena örat ligger platt och det andra är rest, sedan förra veckan.På vissa sker det inte alls. Beror ju på hur mycket det ska stå upp? Vad är det för ras och hur mycket ligger det? Helt, eller bara lite?
Jag har ju en ras där öronen ska ligga er men ena örat är till hälften stående. Dock så hänger det lite mer vartefter veckorna går, så kanske det ligger ner så småningom, även om jag tvivlar.
Hur gamla var de när öronen ställde sig? Otroligt sötaDet är så himla olika, både från ras till ras och dessutom från individ till individ inom samma ras.
Lilli och Pixie vid samma ålder
Visa bifogad fil 120329
Lillis blev stabila när hon var var 3,5-4 månader.Hur gamla var de när öronen ställde sig? Otroligt söta