Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lite olika hur jag känner för det. Jag har aldrig kvar det särskilt länge. Ibland plockar jag bort det redan efter nyår, men oftast får det väl vara kvar lite längre än så. Det beror lite på vad jag har framme också. I år är det inte särskilt mycket, och inte speciellt många tomtar, så det känns inte "superjuligt". Har redan bestämt att den nya ljusslingan som består av glittriga snöstjärnor kan få sitta uppe ett bra tag. Den känns mer som vinter än jul, tänker jag. Väldigt icke-precist svar, känner jag.....Hur länge har ni kvar julpyntet?
Funderar på hur länge vi ska ha kvar det i år, nu har jul och nyår varit så nu kan det väl bli vår Inomhus i alla fall
13 Januari ryker det bort - tjugodag knut.Hur länge har ni kvar julpyntet?
Funderar på hur länge vi ska ha kvar det i år, nu har jul och nyår varit så nu kan det väl bli vår Inomhus i alla fall
Nyårsdagen oftast. Allt utom adventsljusstakar/stjärnor; de är kvar nån vecka till.Hur länge har ni kvar julpyntet?
Jag har inga tomtar elelr nåt glitter etc.Jag funderar på att ta bort alla tomtar och sånt men låta belysningen vara kvar ett tag till.