när snörningen "lossnar" på stövlarna

F

fnorr

Nu har snörningen lossnat på ena sidan på mina Parlanti:eek: Satt igår och försökte pilla tillbaks de men lyckades inte. Blev rätt så sur.
Men jag är väl inte den enda som råkat ut för ngt liknande.....hur gjorde ni för att pilla tillbaks knuten i hålet?

Sv: när snörningen "lossnar" på stövlarna

e det gummi i din snörning? för så gjorde det på mina, o de va bara till att pilla tbx i hålen o draa så man fick plats o kunde göra en liten knut, o sen var dom hela igen.

gör som jag fick göra i achen igår pga vädret. limma! bara att köpa nya stövlar till nästa tävling sedan :rofl:

Gummisnörning är ju bara till för att det ska va snyggt i början. Den ska ju tas bort och så ska man snöra om med riktiga snören.

Liknande trådar

Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
2
Svar
34
· Visningar
1 894
Senast: starcraft
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 519
Senast: Freazer
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 514
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 238
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Världscupen 2024/2025