När inget alls passar...?

Sv: När inget alls passar...?

Globussadlar säljs väl i de flesta ridsportbutiker. Min kostade ny 5500 kr. Så det är inte en dyr historia. Hoppas du hittar en som passar.

Sv: När inget alls passar...?

Jag har en barbackasadel i fårskinn till min kraftiga blandning. Den är helt underbar och man kan sitta upp i den från stol eller dyl.Jag hoppar och allting i den, sitter som juten både på hästen och jag gör det också.
Den kostade 2400 kr så det är inte så mycket. Med sadelgjord. Ganska bra pris tycker jag! Absolut värt att pröva! ;)

Liknande trådar

Utrustning Min kära dam, en 7-årig PRE-korsning på ca 160 cm, är på träningsläger. Hon har verkligen börjat bli fin men då dyker dilemmat upp att...
Svar
6
· Visningar
993
Senast: Barret
·
Utrustning Jag har lyckats igen, att köpa en ponny med svårt sadelläge. Rak och rund rygg med ordentlig bredd över mankens bas, men med hög manke...
Svar
4
· Visningar
1 211
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 341
Senast: IngelaH
·
Ridning Jag har en islandhäst som är 16 år. Har en Hrimnir Master sadel 17" idag som ligger jättebra på min häst men är tveksam om den passar...
Svar
4
· Visningar
1 254
Senast: Tossa90
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama