När hormonerna härjar

Koltinna

Trådstartare
Tänkte att det skulle vara roligt att ha en tråd där vi kan skriva och berätta om händelser/reaktioner/känslor när hormonerna börjar härja vilt :)
Någon som känner sig manad?

Sv: När hormonerna härjar

Visst, jag kan börja :D

Häromdagen när jag var och handlade hittade jag inga mogna avokados! Jag börjar nästan storböla mitt i affären, för att mina middagsplaner blev förstörda... :cool: Det slutade med att jag åkte hem utan middag, maken hittar mig rödgråten hemma för jag vet inte vilken gång i ordningen! Tur att vi hade korv och bröd i frysen :p

Häromdagen överraskade min sambo mig med att han handlat Pepsi Max och godis åt mig. Jag blev så glad och rörd att jag bröt ihop storgråtande... :crazy:

Hormoner är roliga grejer det! :angel:

//Doccan - snörvelfia

utspelade aldeles nyss:
min sambo ringde för att gratulera till att jag blev moster i morse, och jag glad som en sol tackade och frågade honom nåt
Innan han hann svara frågade hans kompis nåt och han svarade honom, varpåjag blev vrålförbannad och skrek och frågade honom varför han ringer mig när han ändå ska prata med den andra!
Haha, så inte likt mig!

Det tråkiga är att han fattar inte att man kan vara mer känslig.. jag tar åt mig fruktansvärt när det sägs något som inte är en pik eller elakt, och jag blir grym ledsen/irriterad och han tycker jag är löjlig och så, vilket slutar med att jag blir mer lessen givetvis, men han får väl vänja sig!

Igår kollade jag på en film som hette "om Anna". Mot slutet av filmen skulle hon föda barn, och jag började på direkten stor lipa och blev hur ledsen som helst! Vilka starka reaktioner man får på allting helt plötsligt :)

Liknande trådar

Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 370
Senast: Derivata
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
393
Senast: Lavinia
·
Fritid Jag har en fritidsaktivitet där jag tappat känslan av att det ska bli roligt. När jag väl är där och gör det så är det roligt och...
Svar
17
· Visningar
1 563
Senast: hollypolly
·
Övr. Barn Hejsan! Kände att jag ville gå med i tråden, även fast vi inte börjat försöka än. Vi tänkte börja försöka i juni om det går som det...
2
Svar
22
· Visningar
2 645
Senast: orkide
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar