Fiorano
Trådstartare
Min lilla JRT har passerat 14 år och är en pigg och alert liten hund. Lite senil, hör sämre än förr och hade en akut pankreatit i våras. Annars alltid varit frisk. Nu har hon med några veckors mellanrum försökt kräkas, inte fått upp något och sen fallit på sidan för att sen resa sig direkt och vara som vanligt. Hon äter bra och är väldigt fräsch i kroppen.
Jag FÖRSTÅR ju att vi närmar oss slutet, men när är det dags att ta det där hemska sista beslutet? Min lilla hund har varit med mig vartenda dag i alla dessa år, senaste åren 24/7 eftersom jag jobbar hemifrån/är sjukskriven. Vill absolut inte att hon ska lida men vill förstås också ha henne hos mig så länge som möjligt.
Hur har ni tänkt/gjort?
Jag FÖRSTÅR ju att vi närmar oss slutet, men när är det dags att ta det där hemska sista beslutet? Min lilla hund har varit med mig vartenda dag i alla dessa år, senaste åren 24/7 eftersom jag jobbar hemifrån/är sjukskriven. Vill absolut inte att hon ska lida men vill förstås också ha henne hos mig så länge som möjligt.
Hur har ni tänkt/gjort?