Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min pappas sambos son har 2 såna. De är skitkul! Framåt, energiska och aktiva. Det var familjens första hundar. Och det har funkat problemfritt trots det även med barnen. Dock väldigt frusna och måste ha kläder om de ska vara ute höst/vinter. Himla kul är dem!Vad spännande! Helt ny ras för mig men den checkar precis allt jag vill ha. Tiken på bilden var reserverad så väntar in nästa kull vid månadsskiftet .
Gudars så det hjälper att ha något positivt att se fram mot! Har sovit så himla dåligt och det är så tomt så tomt här hemma.
Hahahaha alltså prasky plasky. Det blir att ha en mjuk madrass nedanför sängen och soffan om den får för sig att hoppa ner.På Agria gick rasen under smeknamnet prasky plasky och de kom bara in till oss med benbrott. Dvs en frisk hundras så länge man inte lät den hoppa ned från för höga platser (vilket iaf som valp kunde vara soffan). Hoppas du får en fin tikvalp hemma hos dig snart.
Vilket fint slut. Ni behövde väl en varm tanke just då. KramGanska sjukt att du skrev på minuten när hon fick första sprutan.
Jag gråter nästan sönder och det känns redan så tomt här hemma. Vi gick en skogspromenad innan veterinär och hon fick somna under sin filt och det var så lugnt och fint.
Prasky plaskyPå Agria gick rasen under smeknamnet prasky plasky och de kom bara in till oss med benbrott. Dvs en frisk hundras så länge man inte lät den hoppa ned från för höga platser (vilket iaf som valp kunde vara soffan). Hoppas du får en fin tikvalp hemma hos dig snart.
Alltså jag dööör det var ju jätteroligt, och såklart inte men alltså,.. prasky plasky…På Agria gick rasen under smeknamnet prasky plasky och de kom bara in till oss med benbrott. Dvs en frisk hundras så länge man inte lät den hoppa ned från för höga platser (vilket iaf som valp kunde vara soffan). Hoppas du får en fin tikvalp hemma hos dig snart.