Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Runt 23-tiden skulle jag nog vilja säga. Före det är det ju kväll, men 00 är ju midnatt och definitivt natt.Liten fundering så här på måndagkvällen...
Vid vilken tid, ungefär, tycker Du att kvällen övergår i natt?
Ot men vad gör du om du vaknar och av någon anledning inte kommer ur sängen?Natt är det när det är dags att sova. För min del mellan 21 och 22.
Dvs om någon ringer mig vid 22 så tycker jag nog att jag blir uppringd mitt i natten...
(jag svarar inte eftersom jag och telefonen övernattar på varsin våning)
Hur gjorde man förr i tiden när det bara fanns fasta telefoner?Ot men vad gör du om du vaknar och av någon anledning inte kommer ur sängen?
/lider av katastroftänk
Jag lider inte av något som helst katastroftänk. Kan inte heller föreställa mig något scenario där jag inte skulle komma ur sängen Då är väl sannolikheten större att jag skulle ramla från en stege eller dratta i bäcken....Ot men vad gör du om du vaknar och av någon anledning inte kommer ur sängen?
/lider av katastroftänk
23 är sen kväll, 24 är natt. Morgon blir det vid 5-6, även om det är väldigt tidig sådan.
Förmiddag 10-12, eftermiddag 12-18. Kväll alltså 18-23.
Nu täckte jag in allt va
Vaaa? Har det funnits en sån tid?Hur gjorde man förr i tiden när det bara fanns fasta telefoner?
Jag lider inte av något som helst katastroftänk. Kan inte heller föreställa mig något scenario där jag inte skulle komma ur sängen Då är väl sannolikheten större att jag skulle ramla från en stege eller dratta i bäcken....
Dessutom har jag en laptop bredvid sängen så jag kan alltid skicka ett mail
Hur överlever man med så lite sömn?Om man går efter när jag sover, så börjar natten typ 01.30 och slutar 06.30
Men om jag ska vara något mer objektiv än så, tycker jag att natten börjar typ 23.30, och slutar 05.30.