När börja med sittvagn

Status
Stängd för vidare inlägg.
Y

yodi

vi köpte en begangnad ligg vagn till lillan, hon är nu fem månader och har börjat sitta upp i bland i vagnen men bara kortare stunder.
efftersom vi måste införskaffa en sitt vagn så undrar jag på ett ungefär hur gamla barn brukar vara inan man byter ligg vagnen mot en sitt vagn :confused:

Sv: När börja med sittvagn

Vi bytte runt fem sex månader, men då har vi en sittvagn som man kan fälla ryggstödet så det blir i princip helt plant, och vändbart så man kan har barnet mot sig. Åk och titta lite i barnvagns affärer så ni ser vad ni är ute efter.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Som ni säkert hört mig beklaga mig över så sover sonen inte särskilt bra. Han vaknar på nätterna (varje/varannan timme) och börjar veva...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
12 366
Senast: Madalitso
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
2 011
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 186
Senast: Juli0a
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 442

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka