När är det sportlov i olika delar av landet 2024?

Islandshästryttare

Trådstartare
Hade velat resa utomlands i februari eventuellt då jag har något att fira. Men sportlov innebär ofta dyrare resor och då vi inte har barn att ta hänsyn till så kan man ju undvika de veckorna. Men inser att det är olika veckor i olika delar av landet. Så kanske buke kan hjälpa mig?

Hade velat resa utomlands i februari eventuellt då jag har något att fira. Men sportlov innebär ofta dyrare resor och då vi inte har barn att ta hänsyn till så kan man ju undvika de veckorna. Men inser att det är olika veckor i olika delar av landet. Så kanske buke kan hjälpa mig?
Göteborgsområdet vecka 7, stockholmsområdet vecka 9, resten av södra Sverige vecka 8 och (delar av?) Norrland vecka 10.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har funderat mycket över detta sista tiden. Enligt färska siffror ökade andelen barn som fått en adhd- diagnos med 50% mellan åren... 5 6 7
Svar
122
· Visningar
5 974
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
982
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 029
Senast: Twihard
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
34 036

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• För lika namn?
  • Kattbilder #10
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Tillbaka