När är de "roliga"?

aemaria

Trådstartare
När är de \"roliga\"?

Tänkte åka och kika på valpar av den hundras jag fått upp ögonen för. Vi besökte en uppfödare i höstas som nu har fått valpar. De är ca 2 veckor nu och då är de ju inte så "roliga" att titta på om man säger så. Jag vill träffa dem när de har växt till sig; när de är uppe och springer osv. Vid vilken ålder kan det passa att hälsa på?
Knasig fråga kanske....

//a

Re: När är de \"roliga\"?

När valparna är 4-5 v. börjar det bli liv i luckan. :D

Spännande!! VIlken ras blir det? :)

Re: När är de \"roliga\"?

ok, tack :)
Det är Eurasier. Tror dock inte att det blir en valp just nu, känner mig inte riktigt mogen ännu. Men det ska bli otroligt roligt att få se valpisarna! Lär ju inte bli mindre sugen direkt... :smirk:

Liknande trådar

Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 457
Senast: Ragdoll
·
Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 978
Senast: Sesca
·
Hundavel & Ras Jag sitter och gottar mig i allt som är hund tillsammans med en vän som också planerar valp inom kort. I min familj har planerna...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 553
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 236
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka