E
Ecs
Vad är igentligen lösgjordhet, när är hästen lösgjord?
hur känns hästen när det är lös gjord ? alla hästar är ju olika..
brukar sitta o tänka på detta, för man har hört så många grr folk kommit fram o sagt..
Åhåå vad fin hon ser ut..lösgjord o fin.. fast i sjävla verket så känns det som ett bett som sitter i en betongvägg...o hästens sidor är som betong dom med
Tycker detta är ganska så intressant...
för vem kan avgöra när en häst är lösgjord, vem vet ? vem ser ? vem känner ?
kan tänka att några tänker nu...vad är detta för idiot som skriver detta...
Men ja har tänkt på detta mycket...
som när folk säger...åå nu e han kanon lösgjord o fin...o så tittar man på hästen o han ser ut som han sprungit ett maraton o har ont i kroppen...eller e lika styv o stel än...
jag kan ju tala för min kropp när ja är mjuk o följsam.. men vem skall igentligen tala för hästen ?
Detta inlägget blev lite surrigt...mina tankar som flyger lite
hur känns hästen när det är lös gjord ? alla hästar är ju olika..
brukar sitta o tänka på detta, för man har hört så många grr folk kommit fram o sagt..
Åhåå vad fin hon ser ut..lösgjord o fin.. fast i sjävla verket så känns det som ett bett som sitter i en betongvägg...o hästens sidor är som betong dom med
Tycker detta är ganska så intressant...
för vem kan avgöra när en häst är lösgjord, vem vet ? vem ser ? vem känner ?
kan tänka att några tänker nu...vad är detta för idiot som skriver detta...
Men ja har tänkt på detta mycket...
som när folk säger...åå nu e han kanon lösgjord o fin...o så tittar man på hästen o han ser ut som han sprungit ett maraton o har ont i kroppen...eller e lika styv o stel än...
jag kan ju tala för min kropp när ja är mjuk o följsam.. men vem skall igentligen tala för hästen ?
Detta inlägget blev lite surrigt...mina tankar som flyger lite