H
Horselover94
Hej, jag är en tjej på 13 år som har ridit sen jag var ca 6-7 år. Jag älskar hästar över allt annat och rider på ridskola två gånger i veckan. Och även på min sköthäst varnnan vecka. Som många andra hästtjejer drömmer jag om en egen häst. En av mina favvo hästar är till salu (har gått på ridskola) han är islandshäst och jag skulle så gärna köpa honom.Sen är det ju det där med kostnader...
Jag vill fråga alla hästägare om dom tror jag skulle klara en egen häst. (jag håller på att läsa på väldigt mkt just nu men har du några tips så vore det bra. Jag tjatade på mina föräldrar i tre år om att få en hund och tillslut när jag fyllde 11 fick jag det. Han är så urgullig jag älskar honomså dom e väldigt noga med att man måste vara mogen för att ha ett djur!
Tacksam för svar.
Jag vill fråga alla hästägare om dom tror jag skulle klara en egen häst. (jag håller på att läsa på väldigt mkt just nu men har du några tips så vore det bra. Jag tjatade på mina föräldrar i tre år om att få en hund och tillslut när jag fyllde 11 fick jag det. Han är så urgullig jag älskar honomså dom e väldigt noga med att man måste vara mogen för att ha ett djur!
Tacksam för svar.