Nån som har marsvin?

Sv: Nån som har marsvin?

Vad sött! :love: :love:
Jag önskar att jag hade kvar mitt marsvin, då skulle hon få en vampyrdräkt! :idea:
Är det någon som vet i fall det finns kläder för katter?! :D

Nej fy för att klä ut djur på det sättet! Skulle aldrig i livet sätta på mina nåt sånt, de är inga dockor.

Jag skulle inte heller klä på djur om det inte är nödvändigt (nakenhund -10 grader) men dom såg så söta ut så jag var tvungen att lägga ut sidan...

Det finns ju faktiskt skinnymarsvin :angel: Nakna små sötisar :love:

Nog för att jag har marsvin, så det räcker och blir över (se. 68st) men att klä på de kläder.

Fuck off or die

Boar_5_pic.JPG

Ok, kändes som det var riktat till mig. Har du ett skinnymarsvin? är det din på bilden?

Har sett och bedömt (marsvinsdommare) söta små gynnare :love:
Fick upp en skinny mot ett långhår en gång - i samma klass :devil:

Har dock inga i min ägo

Liknande trådar

Dressyr Har nån gång sett eller fått för mig att man inte får ha röd rosett inne på banan när man tävlar dressyr. Alltså att man kan ha den på...
Svar
3
· Visningar
591
Senast: Amanda_F
·
Övr. Djur Börjar ny tråd bara för att få mina fiskar på första bilden ;) Tre fina dalmatinermolly! Och en mosaikgurami i bakgrunden.
28 29 30
Svar
582
· Visningar
14 092
Senast: Sassy
·
Lantbruksdjur Jag lyssnade på ett nyhetsklipp om en kvinna som blivit av med ett par dräktiga tackor. I klippet sa hon att hon räknat fåren för några...
Svar
3
· Visningar
1 170
Senast: Efwa
·
Skola & Jobb Någon som har utbildat sig till djurvårdare/djurskötare (eller jobbar med djur på andra sätt) och vill berätta vad ni jobbar med, om ni...
Svar
6
· Visningar
645

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25

Hästrelaterat

Omröstningar