nån som har dessa?

Sv: nån som har dessa?

jag citarar mig själv

"då jag bara ha dom som hemma bruk sko, då jag mockar, tömkör, ute på promenad och ibland på på ridturer så är dom faktiskt helt perfekta."

hemma = inte bland folk

och jodphur skor med ventilation är fortfarande lika klumpiga tycker jag.

och försten tror ja inte att jag skulle ha några problem att ha dom på bland folk.
skulle dom dömma mig pga. några skor så vill jag ändå inte ha något med dom att göra.
något mer patetiskt finns nog inte.

frågan är om de är du eller jag som har någon skam i kroppen :smirk:

Visst har i alla fall jag ridstövlar, men det är skönare att rida med skor och chaps vid uteritter samt på sommaren. Stövlarna blir så varma då. Jag har flera andra ridskor, (läder och mocka) men de här är bättre/skönare att rida i helt enkelt.
smaken är ju som baken som bekant.

ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHH!

Men, även om ni sak på uteritt kan man väll ha nått som ser någorlunda okej ut? Dessa skor är hemsa!

Snälla LinnK köp inte de där skorna!!!

Hellre nybörjarskon Easy Rider än dom där! SNÄLLA!!!

lady_flash skrev:
ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHH!

Men, även om ni sak på uteritt kan man väll ha nått som ser någorlunda okej ut? Dessa skor är hemsa!

Snälla LinnK köp inte de där skorna!!!

Hellre nybörjarskon Easy Rider än dom där! SNÄLLA!!!

Haha, du kan inte ha mkt att bekymra dig över om du måste bekymra dig över andra människors skoval (som du säkerligen inte ens träffat eller öht kommer träffa i framtiden). :D :p

Vill bara se snyggare "hästfolk" i sverige>! Det gör det hela mkt roligare (tro mig, ni vet inte innan ni provat!)

Hasta la vista!

Reynirs Ridskola är mitt allt! Läser jämt ur den! Förstå din islandshäst är helt okej med.

ja att hästvärlden skulle bli mer utseende fixerad skulle nog inte göra så många mer än dig lyckliga.. :smirk:

Liknande trådar

• Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 854
Senast: Görel
·
Utrustning Hej! Jag har en sadel jag vill ska bli mörkare och har läst att man kan använda paraffinolja till det. 1. Går det bra att använda på en...
Svar
2
· Visningar
264
Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 149
Senast: Capybara
·
Utrustning Är det någon som provat det? Funkar de? Alltså en munkorg som är av mjukt hönätsmaterial. Har inte hittat nån i Sverige. Sweet net...
Svar
1
· Visningar
218
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • FÅRtråden
  • Bråkande hundar