Nån som har denna sadel?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Idaa
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 39
  • Visningar Visningar 3 455
Sv: Nån som har denna sadel?

på Hööks i Halmstad skulle sadeln komma i mitten av november... :( så det dröljer ett tag till ja..

Bosse

Här är en bild på Bosse... dock är han idag betydligt större än på bilden... och grövre.

Senast ändrad av en moderator:

Lånar knapp...

Fick svar från Hööks att dom får hem sadlar igen i slutet av November men de kunde inte säga om de kom ut i butik då. Men har man beställt en på postorder så får man den nog i nov-dec...

Storlekarna kunde de inte säga någonting om alls.

Så det blir till att vänta länge än...

Suck. Ja då är det ingen idé alls att vänta på den. Någon som vet en bra flatback till salu????

ja, din kanske har ngt mera manke... skall se om jag har ngn annan bild....

jaha :) ? skumt för den såg inte mycket ut för världen ( kanalen alltså ) eller så har jag kommit ihåg helt fel. Men i så fall är det ju bra!

frågar igen,

passar den häst med rak rygg och med lite högre manke?

jag kan fota sadeln + min häst om ni vill....
så ses den ''live''...

pratade med min butik här hemma och de sa att de ska få in en ersättnings sadel i oktober och att den andra sadeln förhoppningsvis kommer i januari....

Fota gärna den så man kan se, fuderar på att skaffa sadeln

Jezz skrev:
jag kan fota sadeln + min häst om ni vill....
så ses den ''live''...

Jag vill see! :angel:
*Jag vet att det är gammal tråd, men ändå ;)*

Jag såg att dom satt in en ny bild på den på hemsidan, jätte fin :love: . Jag funderar också på att köpa en sån, om den passar vill säga.

*knapplån*

Kan tala om att jag var på hööks häromdagen och klämde och kände lite i allmänhet. Hittade en jättetrevlig sadel med fin kvalitet på lädret... kollar på märket (och funderar på vad det är för ny sadel de har fått in), döm om min förvåning när jag märker att det är CH trevor flatback :eek:

Blev väldigt positivt överraskad!!

amalia skrev:
*knapplån*

Kan tala om att jag var på hööks häromdagen och klämde och kände lite i allmänhet. Hittade en jättetrevlig sadel med fin kvalitet på lädret... kollar på märket (och funderar på vad det är för ny sadel de har fått in), döm om min förvåning när jag märker att det är CH trevor flatback :eek:

Blev väldigt positivt överraskad!!

Jag var också där för ett tag sedan. Först trodde jag me att det var nå'n ny sadel eftersom jag inte kände igen den. Den verkade jätte härlig :)

Lånar knapp...

Jo, dom ser verkligen jättefina ut, fast jag har inte sett någon i "pecan" färg utan bara i typ kastanj eller något i den stilen. Verkar vara väldigt fint läder.

Nu väntar vi bara på en CH dressyrsadel också... :angel:

Sweet skrev:
Nu väntar vi bara på en CH dressyrsadel också... :angel:

Jo det skulle ju inte vara helt fel...........

Någon som vet om trevor-sadeln bara har knästöd eller har den vadklossar också?? Hos hööks står det ju bara att den har små klossar men inte var :smirk:.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Nybörjare på bomlös sadel. Hittade en begagnad från hööks som endast är provad. Padd under och allt såg fint ut. Men så när jag...
Svar
4
· Visningar
524
Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
42
· Visningar
1 862
Senast: Silje
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
405
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Nån som vet hurdana hästar hööks regntäcke tornado pony fairfield passar på?
Svar
0
· Visningar
231
Senast: aglaonema
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• FÅRtråden
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31