Nån som är vaken?

chandelier

Trådstartare
Jag sitter på ett tåg och har allt annat än roligt, helt omöjligt att somna och killen i sätet framför snarkar och pratar i sömnen - vilket i och för sig är ganska så underhållande.
Men är nån vaken och vill prata lite? :)

Ingen vaken alltså? Vafan buke det är måndags natt mitt i sommaren hur kan man göra annat än att hänga här då?
Ja i värsta fall får jag prata med mig själv... Träsmaken i arslet börjar infinna sig. Tur man är lättroad! Sitter och lyssnar på punkrock ala högstadiet och fnissar för mig skälv hur rolig jag är emellanåt.

VAKNA BUKE!

Dagens konstaterande: de är snåla med värmen på sj tågen, men mobiltäckningen är mycket bättre längs östkusten än i inlandet! Eluttagen de har de små rackarna gömt mellan sätena istället för uppe i taket! Hejjagåkerinteallstågförsällan

Liknande trådar

Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
631
Senast: Hajfisk
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 310
Senast: corzette
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
2 155
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 302
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar