Nån som använder NONI till sin häst?

Sv: Nån som använder NONI till sin häst?

Använder bara linementen (aloevera), med bra resultat.
Juicen ska vara bra mot allt, från magsår till dåliga hovar och leder.;)

Finns det fler häst-hälsokurer förutom de nämda som som nån vill hissa eller dissa?

jag har jättesvårt för att tro på att det finns "medel" som är så himla bra mot ALLT :crazy: av-linementet använder jag på mig själv och tycker det funkar fint. du har inte hört/läst vad det va som kunde lagras i kroppen av den juicen ? jag har glömt :o

Inte läst något, bara min kompis som säger att det ska vara bra mot ALLT!:smirk:
Linimentet funkar fint på min gubbes ömma sena iaf.

jo, så där säger min vännina som säljer det med. det gjorde även den jätte entusiastiska vänninan som sålde nonin :angel:

jag ska kolla runt lite och se om jag kan få reda på vad det va kroppen inte kan bryta ner, inte så kul att stoppa i sig eller hästarna en massa "onödigt" som dessutom lagras i kroppen :crazy:

Har provat AV till min häst och har fått bra resultat på hans mage.
Blev rekommenderad att prova detta av min arbetskamrat.
MEn att AV skulle bota alls har jag aldrig trott på. Det finns väl inget medel som gör det tyvärr.
Alla djur är ju olika och reagerar olika på allt. Alla hästar kanske ej blir bra i magen av ett visst medel. Det beror ju på vad problemet/felet är.

Fick en provflaska av en som är "agent" på det eftersom det hjälper mot allt!! Jag har dock inte provat detta universalmedlet ännu.. Kanske skulle hälla lite på våran ladugård som blev sne i stormen?? Vem vet den kanske är rätad och nymålad dagen efter??

:rofl::rofl::rofl:

Liknande trådar

Hästvård Hej! Min häst har ett återkommande problem där han får som strävhårig päls ca 1-3 månader efter klippning nr 2 (som blir runt nov-dec)...
2
Svar
29
· Visningar
1 476
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 253
Senast: skiesabove
·
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
2 405
Senast: Stergo
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 607

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat