Nån mer med Yahoo mailproblem idag?

C

cissiny

Min mail vill inte alls, varje gång jag ska kolla efter nya mail så hittar den inte servern... Jag har en yahoo.se adress.

Bara nyfiken, nån mer med problem?

Ska testa att skicka ett mail från en annan adress bara för att se om det kommer fram...

Mvh Cissi
 
Sv: Nån mer med Yahoo mailproblem idag?

Antagligen överbelastad server...sånt är ju jättevanligt med gratismailar..Tex: hotmail brukar bete sig sådär ganska ofta, då är det bara att vänta.
 
Sv: Nån mer med Yahoo mailproblem idag?

prova att gå in till yahoo.com istället. jag har varit inne hela dagen och det gick utan problem - däremot kommer jag inte in på någon annan sida - jobbigt!!!
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
626
Kropp & Själ Har sen flera år haft det problemet och nu hitta ett schampoo som faktiskt funkar. System4. Men jag tycker inte mitt hår blir jättebra...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 599
Senast: Unafraid
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har kommit till skott och beställt medicin till mig själv online. Borde få det senast torsdag. Jag har också kommit till skott och...
Svar
9
· Visningar
1 064
Senast: IngelaH
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 088
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna
  • Valp 2024

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp