Nån mer med blandras golden/dalmatiner???

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare rekan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 2 390
R

rekan

ska snart (om ca tre veckor) få hem vår lilla valp!! han är en lite "olycka" då hans mamma som är en dalmatiner träffade en golden hane och det uppstod kärlek :love:. är det nån mer som har en hund med denna blandning (eller kanske nån annan litte speciell)?? jag undrar nämligen litte på hur de kan bli till utseendet..våran är svart med vita fält, med svarta prickar i..

ja ja känner många speciella saker... hhehehehhee......
:D

:banana:

Det finns en tik på gården där jag har min häst. Hon är ljusgul med små svarta prickar. Har goldens hårlag. Jätte trevlig hund!

Min syster hade en korsning mellan labrador och dalmatiner. Den var svart med vitt i ansiktet och lite på bröstet + någon tass. Litet dalmatineransikte och lite grövre kropp, jättesöt och trevlig :)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla... 2 3
Svar
42
· Visningar
6 325
Senast: fixi
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom... 2
Svar
33
· Visningar
5 620
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Hej! Den här frågan har säkert varit uppe på tapeten många gånger men eftersom jag inte hittade en tråd som riktigt relaterar till min...
Svar
11
· Visningar
4 643
Senast: Dopy
·
Övr. Hund Känner att jag måste få lite input och råd i en svår situation vi är i just nu. Vi (jag och min man) har två hundar, en äldre som är 5... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
9 292
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • FÅRtråden
  • Annonsera mera hundar 2