Varför gillar de inte Hedvig tro?Det kan jag säga att det gjorde min sambo också @hemlig @PathOfClovers
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför gillar de inte Hedvig tro?Det kan jag säga att det gjorde min sambo också @hemlig @PathOfClovers
Spännande, det var samma sak för min syster att hon ville döpa dottern till Hedvig men hennes man sa nej.Varför gillar de inte Hedvig tro?
Va lustigt!Spännande, det var samma sak för min syster att hon ville döpa dottern till Hedvig men hennes man sa nej.
Kan det vara associationer till ”Från A till Ö”? Min sambo är i alla fall hopplös med att säga nej till alla namn han associerar till nåt annat - om det inte är väldigt positivt.Varför gillar de inte Hedvig tro?
Funderade på det men han hade inte sett det..nämnde målvakten vet jag, men det var ju bara bra tycker jag, hon är ju grym!Kan det vara associationer till ”Från A till Ö”? Min sambo är i alla fall hopplös med att säga nej till alla namn han associerar till nåt annat - om det inte är väldigt positivt.
Ugglan i Harry Potter tror jag många av oss runt 30 associerar det tillKan det vara associationer till ”Från A till Ö”? Min sambo är i alla fall hopplös med att säga nej till alla namn han associerar till nåt annat - om det inte är väldigt positivt.
Rakel är verkligen jättefint!Personligen har jag kärat ned mig i Rakel. Tycker det är vansinnigt fint. Det enda som gör att jag tvivlar (dvs om vi skulle få ett till barn och det blir en flicka) är våra planer på att flytta utomlands. Då skulle det antagligen bli Rachel av det hela, och vi har redan krångliga bokstäver i efternamnet så kan ju bli halvkul för barnet att behöva bokstavera allt.
Jag tror det var anledningen hos min sambo med.Ugglan i Harry Potter tror jag många av oss runt 30 associerar det till
En av mina bästa vänner fick igenom det hos sin sambo iaf för deras dotter heter det Jag tycker också att det är ett väldigt fint namn!
Charlie gillar jag skarptVi har en Hedvig på mitt jobb, det är fint
Och det är ju hennes namn, har aldrig tänkt på varken Harry Potter, fotboll eller gamla barnprogram Men visst, det är lätt att tänka så innan kanske.
Minns inte om jag skrivit det innan, men vår son heter Charlie. Han har varit ganska ensam om det hittills