namnförslag till kaniner.

S

spooky

Heej. Jag ska få kanin imån.. Syrran med! Och nu e det så här att jag inte har den blekaste aning vad den ska heta. Kan du nårra bra förslag!

Båda e Killar:rofl::love:
70344_1207943039.jpg

Senast ändrad av en moderator:
Sv: namnförslag till kaniner.

Den här ska ligga på "Andra djur" :).

(OT: och eftersom ni ska ha två hanar så hoppas inte ni ska ha dom ihop? om ni inte kastrerar dom alltså. :p)

Några namnförslag:

Joker
Tabbe
Tiger
Tuff
King
Knuff
Tramp
Stamp
Lord of the carrot
Pirat

Lycka till med kaninerna! ;)

jag kan nästan lova dig att du kommer att komma på ett namn så fort du får kaninen i handen :p eller i alla fall inom en snar framtid efter det att du har det :p

Jag tycker

Hoppsan är ett såå bra kaninnamn. :bow:

Varför inte Hoppsan och Tjosan? hihi

Men det är thats the way it is :p

När jag var liten bestämde jag mig för att min första hund skulle vara en border collie tik, svartvit som skulle heta Molly. Jag gjorde till och med en namnskylt till henne ett halvår i förväg. Min första hund blev en engelsk springer spaniel, hane, visserligen svartvit men Molly fick han då rakt inte heta :p inte andra hunden heller som i alla fall hade rätt kön :D

Men det är thats the way it is :p

När jag var liten bestämde jag mig för att min första hund skulle vara en border collie tik, svartvit som skulle heta Molly. Jag gjorde till och med en namnskylt till henne ett halvår i förväg. Min första hund blev en engelsk springer spaniel, hane, visserligen svartvit men Molly fick han då rakt inte heta :p inte andra hunden heller som i alla fall hade rätt kön :D

För mig var det tvärt om. Jag hade bestämt namn på min kanin flera månader innan jag fick henne. ;)

Liknande trådar

Däggdjur Barnen har ett tag önskat sig kanin/kaniner. Jag är fullt medveten om hur sånt här brukar bli i längden (barnen tröttnar och föräldrarna...
Svar
6
· Visningar
1 984
Senast: KesoNeso
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 067
Senast: Amha
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 202
Senast: Maniac123
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 154
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve