asterix_zaphir

Trådstartare
Är det någon som har ett bra namn till en liten Kinesisk Nakenhund-Powder Puff.
Idagsläget är hon ca 3 veckor så det dröjer innan jag får hem henne.
Så med andra ord behöver jag ett bra tik namn.
M vh A_Z

Sv: Namn

Hej! Jag har en låååång lista på tjejnamn men jag kommer inte åt den förrän i morgon. Är det någon speciell bokstav du har tänkt dig? Jag skriver ner en bunt i morgon kan du välja och vraka. :)

Som det är idag så på pappren heter hon Alfa:crazy: . Men jag skulle vilja ha något fräckare namn. Första bokstaven kvittar.
Tack på förhand.
Har fått några förslag på:
Loppan
Cherry
Ming

Här är bild på den lilla. Hon är leveransklar i slutet av Mars.
Hon har ett vitt och ett brunt öra annars är hon helvit:love: .
P10100701.jpg

Sicken liten söting!:love:

Här har du några namnförslag
Bazooka
Eazy
X-tra
Koda
Ninja
Papaya
Rookie
Shottis
Trolla
Wilda

Lycka till med valpen! Och skriv gärna och berätta vad du valde för namn!

Ok då börjar vi:
Dina Dizzy Maggie May Tingeling Indra
Callisto Thalia Contessa Shiva Blanca Angel Missy Cinderella Jinx Vilja Onyxa Voodoo Platina Hera Athena Daphne Arwen Alfa Beta GAmma Delta Zeta Kappa My Sigma Omega Anisette Ayla Belle Xena Cosy Lazy/Lacey Lily Misty Dakota Vinga Jasmine Jessie Joy Demona Darla Strangé Skye Scarlett Rain Sunny Melody Honey Harmony Star Harlekin Karisma Unique

Phuh... Hoppas du hittar något som passar. Märks det att jag gillar amerikanska namn.:rofl:

Liknande trådar

Övr. Hund Jag ska välja tilltalsnamn till min valp, och jag har lite svårt att "hitta rätt". Jag har läst mig till att hundar hör vissa bokstäver...
2 3
Svar
59
· Visningar
2 722
Senast: MML
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 698
Senast: Tantan
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 086
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 749

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Hönstråden II
  • Storlek på rastgårdar?

Hästrelaterat