Namn till wheaten terrier

Finess

Trådstartare
Om ca en och en halv vecka får vi hem vår lilla wheaten valp!
Han är så himla söt så jag nästan dör :love:
I stamtavlan heter han Zidane, men vi vet inte riktigt om vi ska kalla honom det till vardags, så jag vill ha tips på fina hundnamn till en fin lite kille! :)
 
Sv: Namn till wheaten terrier

Oh vad roligt! Grattis till ett bra val av ras!;) PMa gärna vilken kennel han kommer från!

Iofs så tycker jag att Zidane var ett fint namn, men här kommer några förslag:

Dexter
Drutten
Simba
Eddie
Kalle
Buck
Elton
Brigg
Hugo
Aragorn

Lycka till med valpen!
 
Sv: Namn till wheaten terrier

Todde, Teddy, Tille, Spike, Lucifer, Kotten, Iglo, Akilles, Frekk(Fräkk), Leo, Wiper, Razz
 
Sv: Namn till wheaten terrier

Jag tycker Zidane är ett alldeles utmärkt namn!
Verkligen jättefint och ovanligt :banana: :bump: :banana: .
Har du någon bild på den lille ulltussen så skulle det vara roligt att få se honom :banana: !
 
Sv: Namn till wheaten terrier

Ja visst är han söt :love:

Har inte bestämt nåt så, får se lite var det bär.
Vi kommer börja syssla med agility iallafall när han blivit äldre, om han tycker det är roligt.
Men mest ser vi bara fram emot att få hem en ny liten familjemedlem som kanske också kommer pigga upp vår labrador/new founland som börjar bli till åren.

Hämtar honom nästa tisdag, läängtar!
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 356
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag varit ute och snurrat i världen något år, och insett att min plats inte fanns därute heller så bestämde jag mig för att fördriva...
Svar
0
· Visningar
1 451
Senast: miumiu
·
Övr. Katt För en vecka sedan kom en hankatt hem till oss. Han fick namnet Elton. Men varje gång jag ropade på honom glömde jag bort vad han hette...
Svar
8
· Visningar
864
Senast: Gramse
·
Hundavel & Ras Jag kör en egen tråd med Elda - Heffaklumpens Eld Och Lågor :) Jag bestämde mig för att gå tillbaka till svenska namn igen och då med...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
9 425
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp