Namn till tuff chihuahua?

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Jennifer-
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 18
  • Visningar Visningar 3 386
J

Jennifer-

Hejsan! Jag och min sambo ska få hem en underbar liten chihuahua kille nästa månad men vi kan inte riktigt bestämma oss för ett namn.. :P

Någon som har förslag på vad en tuff liten chihuahua kan heta? (ser ut som en liiiten rottweiler nästan)

Sv: Namn till tuff chihuahua?

Min heter Uno

22154523.jpg

Jag gillar gubb/tant namn på hundar (och ogillar starkt namn förknippade med "lyx" märken)

Jag var ute med min hund en dag och hörde att en kille ropade Monster stanna. Själv har jag en cavalier så jag blev lite rädd och trodde att det här kommer att sluta illa om det kommer en stor hund som heter Monster och är lös. Men fram till oss kom en pytteliten blandras hund... Snacka om paff

Så jag tycker att den ska heta Monster :laugh:

Pitco!

Eller Picco.

Eller Pito.

Eller Pepito (betyder liten).

Tziddo är också fint på en tuff liten sak.

/Syrsa

Har fått tips på namnet Sir Elton och lutar faktist mot det nu :D

Jag var ute med min hund en dag och hörde att en kille ropade Monster stanna. Själv har jag en cavalier så jag blev lite rädd och trodde att det här kommer att sluta illa om det kommer en stor hund som heter Monster och är lös. Men fram till oss kom en pytteliten blandras hund... Snacka om paff

Så jag tycker att den ska heta Monster :laugh:

Skitballt ju :D

Hejsan! Jag och min sambo ska få hem en underbar liten chihuahua kille nästa månad men vi kan inte riktigt bestämma oss för ett namn.. :P

Någon som har förslag på vad en tuff liten chihuahua kan heta? (ser ut som en liiiten rottweiler nästan)

*Attack
*Biffen

Liknande trådar

Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är...
2
Svar
20
· Visningar
1 849
Senast: Otherside
·
Hundhälsa Ska försöka fatta mig kort. Har en 9 årig okastrerad Chihuahua tik. Hon har varit frisk förutom några småsaker under årens lopp. I...
Svar
0
· Visningar
506
Senast: cassina
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 071
Senast: inverterad
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 688
Senast: Cissi_ma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka