namn till dv.scnauzertik?

Mammadutt

Trådstartare
tar gärna emot namnförslag passande dvärgschnauzertik.... :banana: greta, majken, signe.... ja sånna namn gillar jag, fast dom är visst så vanliga.... man vill ju inte ha samma namn "som alla andra" fram med roliga förslag!
 
Sv: namn till dv.scnauzertik?

Selma
Aurora
Judit
Denise
Ellen
Gurli
Alva
Alma
Hulda
Turid
Helny
Tekla
 
Sv: namn till dv.scnauzertik?

Drutten
Tralla
Garbo
Bettan
Fröken
 
Sv: namn till dv.scnauzertik?

Jag tycker också att människonamn på hundar är så himla fint!

En kompis till mig hade en dvärgschnauzer när hon var liten, eller, ja, hennes familj hade det. Den hette Frida och när jag tänker på det nu i efterhand så tycker jag att just det namnet passar extremt bra på en dvärgschnauzer. Det kanske skulle passa din hund?
 
Sv: namn till dv.scnauzertik?

tack för alla förslag. fler?
just nu är jag fortfarande inne på Majken.....
 
Sv: namn till dv.scnauzertik?

Vad sägs om Hildur, Astrid eller Tilly?
 
Sv: namn till dv.scnauzertik?

Magda
Mary
Marre
Lizette
Minta
Kreta
Stina
Zorba
Elvira
Ebba
Hedvig
Miralda
:bump: :) det va mina förslag
 
Sv: namn till dv.scnauzertik?

Signe är ju klockrent!

Eller kanske Ragnhild? Hilda? ja listan kan ju göras lång!
 
Sv: namn till dv.scnauzertik?

signe är fint... signe o majken är väl hetast just nu.... magda och hilda är fint men hilda hette hästen jag hade på foder och magda hette min mormor heheh
 
Sv: namn till dv.scnauzertik?

Jag har en dvärg och en mellan som dagundar. dvärgen heter Saga och mellan heter Tuva. tycker de är jättefina namn=)
 
Sv: namn till dv.scnauzertik?

Jag kan bara tala om vad min dvärgschnauzer Izors systrar, mormor osv kallas för.

Signe och Stina (småsystrarna)
Isa (mamma)
Maggan (mormor)
Saga (farmor)

Sedan ska det visst finnas någon Asta också.
Alla namnen passar en dvärgschnauzer tycker jag. Men dessa namn är väl kanske på modet just nu.
 
Sv: namn till dv.scnauzertik?

Nej, åtminstone inte här i trakten.
Har du sett henne än? Ser hon ut att heta Majken, menar jag?
 
Sv: namn till dv.scnauzertik?

jo hon ser ut som en Majken... men även andra namn skulle passa.... var och träffade valparna igår.... :love: hur söta som helst!
 
Sv: namn till dv.scnauzertik?

vet inte om det passar på en dv schnauzer men det enda jag kommer på utom allt som redan skrivits är Marie..
 

Liknande trådar

R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 082
Senast: Red_Chili
·
Hundavel & Ras Hej, Inser att det finns svinmånga såna här trådar men hittar inte någon passande genom sökfunktionen. Jag och sambon söker en liten...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
10 675
Senast: ii-ssa
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 387
Senast: Troll
·
Övr. Hund Det har tillkommit hund i sommarens reseplaner då det vanliga pensionatet inte kan ta emot och vi inte känner oss bekväma med att lämna...
Svar
15
· Visningar
1 065
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp