Namn hjälp

Sv: Namn hjälp

valpnr 1 Zingo
Wilma

2:an Sotis
Cosmos

ps. vilka sötnosar:love:
 
Sv: Namn hjälp

det är ju 4 raser i dom, kanske inte syns men det är rottweiller, pitbull samojed och karelare.. men vi har valt en pappa till dom som bara är samojed och karelare.. mamman är alla 4.. eftersom att många inte gillar pitbull *tyvärr*.. tänkte på när dom ska säljas, detta är ju bara 2 av 12 valpar ^^ någon som vill ha? =D

skulle inte ens ta emot en sån hund gratis :crazy:
 
Sv: Namn hjälp

Vita valpen: Pixel, Pixie

Jag är svag för namn som innehåller X men svarta valpen ser inte ut som det skulle passa. Hon ser ut som en Judy, tycker jag.
 
Sv: Namn hjälp

Eftersom att raserna i den hunden är....intressanta.
Så tycker jag att du ska ha namn som på något sätt betyder "ovanlig" eller "okänd härkomst" eller dylikt. Det skulle bli personligare så.
 
Sv: Namn hjälp

ja, kanske det.. har jag inte tänkt på.. men.. jag hade nog en sida som sa vad namnen betydde.. :)
 
Sv: Namn hjälp

Lite tibetanska namn (obs engelsk=tibetanska)

rare=dkonpa
kind & generous=sang-po
moon=zlaba or dawa
quality=yontan
queen=rgyal-mo
question=driba
quick=krampa
quiet=dalba
sweet=zimpo
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
2
Svar
34
· Visningar
4 362
Senast: Lillefrun
·
Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 785
Senast: geting
·
Hundträning Hej! Jag skulle bli jätteglad om ni som har / har haft två hundar ville dela med er av era bästa tips för att ensam kunna ta harmoniska...
2
Svar
36
· Visningar
3 361
Senast: alicegard
·
Övr. Hund Jag har gått och blivit sjuk, tror jag. Har fått bland annat utmattningssyndrom och dom har hittat nånting avvikande i min hjärna. Under...
Svar
13
· Visningar
1 971
Senast: Guldaskig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp