Nålad hundtråd?

Terja

Trådstartare
Skulle man inte kunna nåla en tråd där det finns beskrivningar vad förkortningarna för utställningar, namn (such, finuch) etc betyder? En tråd där det även förklaras de olika klasserna man kan tävla med hundarna. Ex IPO, agility, lydnad mm. Såsom det är på hoppning och dressyr.

Hade inte det varit en ide? :confused: (med glad min)

Sv: Nålad hundtråd?

Skulle man inte kunna nåla en tråd där det finns beskrivningar vad förkortningarna för utställningar, namn (such, finuch) etc betyder? En tråd där det även förklaras de olika klasserna man kan tävla med hundarna. Ex IPO, agility, lydnad mm. Såsom det är på hoppning och dressyr.

Hade inte det varit en ide? :confused: (med glad min)

Bra idé! :idea:

Tyckte jag med men tydligen ingen annan.

Jag kan tyvärr inget om något så därför efterlyser jag en sån tråd. Någon som är duktig på sitt område kanske kan knåpa ihop lite information?

Ja det går ju också! Men det finns ju så mycket aktiviteter som man kan göra med sin hund så det hade kanske varit bra att ha en tråd där allting förklaras.

Men det kanske bara är jag som är för lat för att leta efter den info jag behöver! ;)

Jag tycker att det låter som en kanonidé!! :D

Liknande trådar

S
Hundträning Hej! Jag är en 17-årig tjej som har en högställd Jack Russell Terrier vid namn Hugo som nyligen blev ett år gammal och som jag hoppas...
Svar
7
· Visningar
1 346
Senast: Jenka
·
Hundavel & Ras Är helt ny här, första tråden för mig detta :D Så ha lite överseende om jag gör nåt galet :angel: Har läst ett tag här innan jag blev...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 022
Senast: giovanna
·
Övr. Hund Jag vill berätta för er om en mycket speciell hund. En Finsk lapphund kom till oss den 25:e September 1997. Jag satt hemma hos min...
2
Svar
25
· Visningar
3 784
Senast: Disen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka