Något att hänga upp med

vindvissla

Trådstartare
Jag har snickrat en grej till en kompis som ska sitta på väggen, men jag vet inte riktigt hur jag ska få upp den snyggt. Det är en mätsticka i form av en giraff och den ska alltså sitta nere vid golvet och den är ca en meter hög. Jag vill ju inte att upphängningen ska synas från framsidan och jag vill att ett barn ska kunna pilla på den utan att den trillar ner. Jag har ingen aning om vad jag ska googla på och jag har inte heller något kanonbyggvaruhus i närheten, men jag kommer ha tillgång till flera stora innan den ska ges bort.

Någon som vet vad jag ska googla på eller har bra tips på vad jag kan använda?

Sv: Något att hänga upp med

Klistra fast kardborreband på baksidan av giraffen. I väggen fäster du kardborren med små skruvar istället för klister, så går det att ta bort sedan utan att tapeten följer med. Funkar bra om det inte är allt för tunga saker det handlar om.:)

Sv: Något att hänga upp med

Bra idé, men blir det för lätt för barnet att ta loss den när det blir lite större?

Vad heter såna där små järn som har som ett nyckelhål? Så man hakar i och trycker ner.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 660
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 129
Senast: Barbabelle
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
7 253
Senast: mars
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
77 530
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar