Lampan
Trådstartare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ha ha jag förstår inte finskaJag förstod allt han sa, men budskapet gick nog fram även för de som bara kan ett fåtal ord.
Alla finska svordomar är bara bäst !Det är fan nästan pinsamt att ha vuxit upp med finska och mest kunna svordomarna
Men perkele måste ju vara världens bästa svordom iaf!
True, men perkele är ändå i en klass för sig! Helst ska det dock sägas av min morfar, ett riktigt jävla perrrrrkele Det är så jävla hemtrevligt på nåt visAlla finska svordomar är bara bäst !
Att svära på finska blir så effektfullt på något vis
Det enda man kanske missar om man bara förstår svordomar är väl i så fall att den mindre arga killen konstaterar att en av renarna har en röd testikel.
Åh, det är helt klart synd att missaDet enda man kanske missar om man bara förstår svordomar är väl i så fall att den mindre arga killen konstaterar att en av renarna har en röd testikel.
Jag ska öva på perrrrkele, få till det riktigt bra och sen använda det vid behovTrue, men perkele är ändå i en klass för sig! Helst ska det dock sägas av min morfar, ett riktigt jävla perrrrrkele Det är så jävla hemtrevligt på nåt vis