Det är fan nästan pinsamt att ha vuxit upp med finska och mest kunna svordomarna :angel:
Men perkele måste ju vara världens bästa svordom iaf! :D

Det enda man kanske missar om man bara förstår svordomar är väl i så fall att den mindre arga killen konstaterar att en av renarna har en röd testikel.

Jag tycker inte det är särskilt kul, svordomar är minst lika illa sedda i Finland som i Sverige och jag tycker artikeln är respektlös.

Alla finska svordomar är bara bäst ! :D

Att svära på finska blir så effektfullt på något vis :idea:
True, men perkele är ändå i en klass för sig! Helst ska det dock sägas av min morfar, ett riktigt jävla perrrrrkele :love: Det är så jävla hemtrevligt på nåt vis :D

Det enda man kanske missar om man bara förstår svordomar är väl i så fall att den mindre arga killen konstaterar att en av renarna har en röd testikel.
:rofl:

Liknande trådar

Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 469
Senast: skogaliten
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag skrev dethär igår kväll när jag hade panik och ALLT bara var förmycket i huvudet. Så sa den personalen som var med mig att jag kunde...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 593
Senast: Voeux
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 191
Senast: lundsbo
·
Relationer Bakgrund: En tonårsdotter och hennes mamma sitter och pratar med en ridlärare på en ridskola i cafeterian. Dottern är väldigt upprörd...
6 7 8
Svar
154
· Visningar
11 580
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar