Någon som

Novelette

Trådstartare
vet något om Stefans Hundtjänst??

De gör ju reklam för den här på Buke så jag klickade in mig och de har möjlighet att ge privatlektioner både dag och kväll. Det skulle passa oss jättebra.
Men man vill ju gärna veta lite vad det är för träning.
 
Sv: Någon som

Om jag inte har helt fel så var det väl dem det var sånt rabalder om för några veckor sedan:confused: Tror att det var nåt om att de använder hårda metoder... Kanske nån annan vet mer?
 
Sv: Någon som

Har också hört att de använder sig av lite hårdare metoder dock har jag ingen egen erfarenhet och kan sådeles inte säga med 100% att så är fallet.
 
Sv: Någon som

Nej, vad trist:crazy:

Ska kolla vidare då...att det ska vara så förbaskat svårt att hitta privattränare.
 
Sv: Någon som

Det har ju varit ett gäng med diskussioner ( inte ang just honom ) men metoder sins emellan.. Mjuka vs hårda ...
 
Sv: Någon som

Jag är verkligen inte säker på det, har bara för mig att jag läste nåt i nån tidning om att de hade blivit anklagade för att använda hårda metoder. Om det sedan ligger någon sanning i det vet jag inte.
 
Sv: Någon som

kanske inte den första man ska vända sig till om man vill ha opartisk info. då kan man lika gärna prata med stefan direkt.
 
Sv: Någon som

Jag har ju läst det som står på hemsidan och det låter ju vettigt.
Men sen vill jag gärna höra lite åsikter.
Självklart är det ju så att det i slutändan är upp till mig att bestämma vad jag anser om metoden, men det skadar inte att veta vad andra tycker.:)
 
Sv: Någon som

Varför inte. Jag tycker endå oavsett vad att man ska bilda sig en egen uppfattning om saker och ting innan man lyssnar på en massa snack. Men det är ju vad jag tycker.

Att det har varit en del diskutioner ang. Stefans Hundtjänst har man ju inte kunnat missa knappt endå så. Om man nu har missat det så kan man väl prova på och se vad man tycker eller så skiter man i det helt enkelt och väljer någon annan.
 
Sv: Någon som

Jag har ju läst det som står på hemsidan och det låter ju vettigt.
Men sen vill jag gärna höra lite åsikter.
Självklart är det ju så att det i slutändan är upp till mig att bestämma vad jag anser om metoden, men det skadar inte att veta vad andra tycker.:)

Klart du ska höra andras åsikter men det är lätt att man blir skrämd och aldrig själv provar. Vem vet, det kanske inte alls är så som alla säger. Det vet man ju inte från man har varit där.
 
Sv: Någon som

Att det har varit en del diskutioner ang. Stefans Hundtjänst har man ju inte kunnat missa knappt endå så. Om man nu har missat det så kan man väl prova på och se vad man tycker eller så skiter man i det helt enkelt och väljer någon annan.

Hey, vad menar du!?!?! Jag har ju missat det helt:p :o
 
Sv: Någon som

jag har inte sagt något om att hon inte ska gå dit. jag vet inget om stefans hundtjänst förutom "skvallret" och det tycker jag är onödigt att dela med mig av. det är bättre om någon varit där och provat kan svara. när det gäller dean så antar jag att hon själv håller i en del av kurserna där?
 

Liknande trådar

Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 914
Senast: Sesca
·
Hundavel & Ras Hej, Inser att det finns svinmånga såna här trådar men hittar inte någon passande genom sökfunktionen. Jag och sambon söker en liten...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
10 630
Senast: ii-ssa
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 551
Senast: fixi
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 380
Senast: Troll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp