Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack för länken!Här ska ni få en länk där de olika symbolerna och funktionerna beskrivs ingående:
https://www.expressen.se/alltommat/artiklar/ugnssymboler/
(Undertecknad har en vanlig ugn med varmluftsfunktion samt en ångugn. Båda används)
Det finns ofta knappar om det "inte finns tillräckligt med vred" — kan inte uttrycka mig tydligare.Tack för länken!
En annan fråga som jag hoppas någon kan svara på.... Bra med en spistråd
En sådan spis som i länken med endast två vred, hur fungerar den, det är ju fyra plattor och en ugn?
Så tekniskt! Bäddat för att göra fel!Det finns ofta knappar om det "inte finns tillräckligt med vred" — kan inte uttrycka mig tydligare.
Jag tror att spisen i länken har knappar/eller vred på själva kokytan.
Ja det är svårt när man är disträ! Jag är själv ganska disträ ibland så jag brukar försöka koncentrera mig när jag gör sånt som att sätta igång ugnen eller tvättmaskinen.Så tekniskt! Bäddat för att göra fel!i går slog jag igång ungen men glömde temperaturen så den var ju kall lite för länge.... och jag har ingen teknisk ugn
![]()
Ja ett måste, annars kan det lätt bli smått fel! Reagerade på att det inte luktade mat, som det borde göra....Ja det är svårt när man är disträ! Jag är själv ganska disträ ibland så jag brukar försöka koncentrera mig när jag gör sånt som att sätta igång ugnen eller tvättmaskinen.![]()