Någon som vet??

Zofie

Trådstartare
Hej! :)

Jag köpte för ett år sedan en häst som är imp. lettland och vill väldigt gärna hitta någon information om hennes pappa Rektors (e. Rubinstein l).

Enligt hennes pass ska han vara registrerad som oldenburgare.

Jag har även vart i kontakt med hennes uppfödare, men han hade inget att säga om hingsten :confused:

Är det någon som vet vart man kan hitta information av något slag? Vore ju superkul att kunna få se en bild eller någon! :laugh: Har sett två andra avkommor till honom här i Sverige, så helt okänd tycker jag inte att han borde vara...

Här är min hästs blup, tänkte om ni ville se stamen. Rektors finns ju trots allt med på blup, men hittar ingen mer information än så..

http://blup.se/sv-SE/horses/226815-replika

Tack på förhand!

Sv: Någon som vet??

Är medlem i Lettiska Halvblodets fb sida och lyckades ramla över denna bilden på Rektors:

304009_10150383802445892_582060891_8629853_797063977_n.jpg

Ingen info om honom, men det är ju i alla fall en början :)

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag är fd ägare till en hund med grav separationsångest, den blev värre av kastreringen, innan var den mycket mild och märktes inte så...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
7 148
Senast: Dentaku
·
Avel Jag går ettan på hästgymnasium och har en uppgift kallad "fantasi-avel" där vi väljer ett sto och en hingst som vi ska låtsas avla på...
Svar
13
· Visningar
2 904
Senast: Kisseninan
·
Avel Jag har letat runt lite efter information om hingsten Lipton, och inte hittat så mycket som jag önskar. Tyvärr är väl tvisten om...
Svar
11
· Visningar
4 019
Senast: sinpol
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
35 114
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Senast tagna bilden XVI