Någon som vet stammen på...

MliD

Trådstartare
...Dressyrhästen som var på Hästmässan i Borås nu idag? Den 13 åriga valacken som visade de svårare delarna. Kommer inte ihåg vad dom sa.

Blev lite kär :love:

Sv: Någon som vet stammen på...

MacKillian e. Linaro ue.Latino. Javisst var han häftig:d:d Otroligt rörlig. Verkade inte så lättriden, kokar nog lätt över:)
Uppfattade inte hela stammen på 6åringen mer än e.Vivaldi. Måste vara Vivaldi e. Krack C.
Trevlig klinic annars tycker jag.

Senast ändrad:
Sv: Någon som vet stammen på...

Tack!! Ja verkligen häftig! En häst precis i min smak :) Nej, lättriden är han nog inte, hehe....men SÅ snygg!!!
Nej 6 åringen vet jag inte, tänkte inte på det riktigt. Ja jag gillade det också! :)

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej alla hästgalningar ;) Tror mig hittat rätt ponny åt min 13-åriga dotter, 15-årig valack i mycket fin form, utan skadehistorik...
2 3
Svar
48
· Visningar
8 180
Senast: Strandad
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 130
Senast: Red_Chili
·
Lantbruksdjur UTAN att diskutera rovdjurens vara eller icke vara... (det brukar bara bli infekterade diskussioner, så låt bli det tack!) Hur agerar...
Svar
5
· Visningar
530
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 920
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar