Någon som ska tävla?

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare jappisen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 728
J

jappisen

Är det någon som ska tävla i lydnad i Veberöd på lördag?
Jag ska tävla med min kille och hoppas att ta LP på honom då. Tyvärr ät han inte i 100% form denna veckan men jag hoppas att det bättrar sig tills på lördag.

Sv: Någon som ska tävla?

vi står som reserver, håll tummarna för att vi kommer med :). jag har haft tur i veberöd de andra gångerna så kanske får vi vår uppflyttning nu.

vi står som reserver, håll tummarna för att vi kommer med :). jag har haft tur i veberöd de andra gångerna så kanske får vi vår uppflyttning nu.

Ja jag håller tummarna. vore kul att se er där =) Jag har aldrig tävlat där innan.

ååå, så kul det låter! jag längtar till jag och min kille känner oss redo för att börja tävla:)!

får man fråga villka moment som ingår..?

ååå, så kul det låter! jag längtar till jag och min kille känner oss redo för att börja tävla:)!

får man fråga villka moment som ingår..?

Det ingår:
Platsliggning
Tändvisning
linförighet
läggande under gång
inkallning
ställande under gång
apportering
hopp över hinder

ok, tack! hoppas allt kommer gå bra, och ett STORT lycka till!

Tackar:) Tyvärr visar det regn på lördag och jag har en hund som INTE gillar att vara ute i regn och ännu mindre att ligga i blött gräs =8. Så får se hur det går

Liknande trådar

Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
1 935
Senast: Otherside
·
Hundträning Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Svar
13
· Visningar
654
Senast: Lillefrun
·
Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 965
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och... 2
Svar
23
· Visningar
1 920
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka