Någon som rett ut det blå rummet!?

Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

*lånar knapp* vart får man tag på koden i crimson room???? är det bara jag som är för dum för att fatta det eller???? =)
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

visst är det märkligt?
nu får du koden till dörren va?
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

julia_v skrev:
nej, det värsta är att jag vet inte hur det gick till..
helst plötsligt hade jag en diskett bland grejerna, fick i gång datorn
och där stod koden till dörren..
skumma rum, sakerna försvinner och jag fattar inte var jag får dem ifrån :confused:


Nu har jag läst på postern, tagit bort kakel och roterat linjerna på golvet till ett mönster så att huvudena eller vad det är kan åka igenom...och släckt lampan..
Och gått ut och lyft på trappan... :confused:
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

du måste se en film för att få koden har jag för mig,
har du alla saker?
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

julia_v skrev:
du måste se en film för att få koden har jag för mig,
har du alla saker?

Vilken kod då? Jag är ute från det rummet med datorn....
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

jag har sett filmen och får upp luckan till kod mm och jag har 12 saker filmen jag ser består av en skugga dansar men inte ser jag någon kod i det :confused:
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

ååå!
nu har jag lyckats klicka ner rummen jag var i o får börja om från början,,,, :mad: :mad: :mad:
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

satanic skrev:
jag har sett filmen och får upp luckan till kod mm och jag har 12 saker filmen jag ser består av en skugga dansar men inte ser jag någon kod i det :confused:

Är du i crimson room?
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

nej jag svarar på en fråga om crisom room..
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

titta på filmen, ställ musen på krysset som mannen pekar på, vänta tils filmen är slut, men stå kvar med musen på krysset, klicka sedan
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

satanic skrev:
ja............

Koden finns inte i filmen med skuggan som dansar (där finns bara krysset som märker ut var kassaskåpet är) utan koden får du om du går till den urlen som står på lappen. OBS öppna ett nytt fönster ;)
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

Vad ska man göra med glaset under trappan? Kan man krossa det? och vad ska man göra med plattorna på golvet som man kan rotera? Och varför kan man flytta stolen berdvid trappan?

Hur går det för dig?
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

nä, jag fattar inte!!

jag flyttar runt men de åker ju bara in o ut i de två hålen längst bort?? de ska väl åka ut från rummet kanske men hur?

glaset kan jag inte göra ngt med, för jag har inga redskap förutom kaklet och diskettboxen,,,

stolen kan man flytta fram o tillbaka, men inget mer..
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

Jag satte även i kakelplattorna i trappan men det händer inget för det och nu får jag inte ut dem igen.....
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

julia_v skrev:
nä, jag fattar inte!!

jag flyttar runt men de åker ju bara in o ut i de två hålen längst bort?? de ska väl åka ut från rummet kanske men hur?

glaset kan jag inte göra ngt med, för jag har inga redskap förutom kaklet och diskettboxen,,,

stolen kan man flytta fram o tillbaka, men inget mer..

Jag funderar på om man ska göra nånting med golvplattorna så att alla streck sitter ihop men hur FAN ska det gå till?
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

ja så tänkte jag också först, men lyckades inte..
 

Liknande trådar

IT & mobiler http://www.fasco-csc.com/works/bluechamber/index_e.php Kommer inte ut från det rummet, nån som kan hjälpa mig med tavlan??
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 430
Senast: YlvaG
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp